Nusprendėte įsigyti personalizuotą prekę, tačiau kyla klausimų dėl personalizuotų perkių užsakymo? Tuomet šis straipsnis būtent jums!
Personalizuotų prekių gamyba – sudėtingas procesas. Svarbiausias personalizuotos prekės gamybos akcentas – informacijos apie produkto gamybą surinkimas. Dėl šios priežasties šiame straipsnyje pateiksime informaciją kaip tinkamai įvykdyti personalizuotos prekės užsakymą ir aptarsime:
-
Kodėl svarbu tinkamai atlikti personalizuotos prekės užsakymą?
-
Kaip užsakyti prekę su tekstu ir / arba nuotrauka?
-
Ką daryti jeigu užsakymo metu padarėte klaidą?
Kodėl svarbu tinkamai atlikti personalizuotos prekės užsakymą?
-Kokį vardą išgraviruoti ant produkto?
-Kokią frazę, palinkėjimą išgraviruoti ant produkto?
-Kokį paveikslėlį išgraviruoti ant produkto?
Kaip užsakyti prekę su tekstu ir / arba nuotrauka?
Tam, kad tinkamai įgyvendintumėme jūsų lūkesčius visą informaciją apie personalizuojama prekę surenkame užsakymo metu. Kiekvienas mūsų gaminamas personalizuotas produktas savo nuotraukų galerijoje turi „instrukcijos“ nuotrauką, kuri atrodo taip:
Pavyzdyje naudojama prekė čia.
Šiame pavyzdyje matote penkis raudonai pažymėtus laukus. Kiekvienas iš šių laukų yra personalizuojamas, todėl užsakymo metu turėsite pateikti informaciją apie kiekvieną personalizuojamą lauką. Pavyzdys:
1 laukelis – vaiko gimimo mėnesis;
2 laukelis – vaiko gimimo metai;
3 laukelis – vaiko gimimo diena;
4 laukelis – vaiko vardas;
5 laukelis – gimimo laikas, vaiko svoris ir vaiko ūgis.
Pastabos – norėčiau, kad vaiko vardas būtų išgraviruotas didžiosiomis raidėmis.
Už kitos informacijos (savaitės dienos, metų ir zodiako ženklo) pakeitimą atsakingi mes – pagal jūsų pateiktus duomenis personalizuosime prekę.
*Pastaba: Jeigu nenorite užpildyti personalizuojamo laukelio, prie laukelio numerio parašykite tuščias. Gamindami prekę personalizuojamą laukelį paliksime tuščią. Jeigu turite papildomų pakeitimų personalizuojamoje prekėje juos parašykite apačioje „Pastabos“.
Jeigu jūsų perkama personalizuota prekė yra su nuotrauka / nuotrauka ir tekstu:
Jeigu norite įsigyti produktą, kuriame graviruojama nuotrauka, tuomet užsakymo metu į paliktą langelį parašykite savo elektroninį paštą, nuotrauką atlikę užsakymą turite atsiųsti mums elektroniniu paštų info@jaukume.lt. Gavę jūsų nuotrauką ją sumaketuosime ant pasirinkto produkto ir personalizuosime lazerio pagalba.
Ką daryti jeigu užsakymo metu padarėte klaidą?
Jeigu padarėte akivaizdžią klaidą užsakymo metu – nepergyvenkite! Gamindami personalizuotus produktus norime patenkinti jūsų lūkesčius, todėl jeigu mums kils nors menkiausias įtarimas dėl galimos klaidos – susisieksime su jumis.
Jeigu manote, kad klaidos galime nepastebėti – susisiekite su mumis Facebook platformoje čia, arba elektroniniu paštu čia, ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo užsakymo pateikimo.
Kyla klausimų dėl tinkamo personalizuotų prekių užsakymo? Galbūt neradote personalizuotos prekės kuri tenkintų jūsų lūkesčius?
Esame jauna ir kūrybiška komanda. Todėl kviečiame su mumis susisiekti Facebook socialiniame tinkle čia, arba elektroniniu paštu čia. Atsakysime į visus jums kylančius klausimus ir įgyvendinsime visus jūsų norus <3